vest

5 Nov

i’ve been looking for a long vest in shops and searching the net for patterns without any success…! so here it goes – designing my own🙂 . the cable/lace pattern was found in an old pattern

 

vest-1.jpg

 

 

yarn: vamsegarn from rauma

needles: 5 mm

pattern : own

gauge: 2 “cables” / 18 stitches = 10,5 cm

3 Responses to “vest”

  1. Bente B November 6, 2006 at 2:06 am #

    Hei Camilla!! For en rålekker blog, og så masse flott du lager! Jeg er kjempeimponert!!! Kommer til å følge godt med på alt som skjer her iallefall :o))

    Klem, Bente B

  2. LivM November 16, 2006 at 10:49 pm #

    Denne kommer til å bli flott. Flink du som lager ditt eget mønster!

  3. snella November 16, 2006 at 11:08 pm #

    Takk for hyggelig kommentar! Jeg har tatt en tur innom din blogg – og der var det mye fint🙂 jeg likte godt wavy scarf – lekkert. Nå var jeg litt lat og leste ikke oppskriften skikkelig, men jeg lurer på om skjerfet er like fint på begge sider? Det er jeg nemlig litt opptatt av! Ang. meg og eget mønster på vesten, må jeg si jeg har en liten tenkepause ang. halsringning…! Ikke sikker på hvilken type jeg vil ha!
    (jeg prøvde forøvrig å legge inn kommentar på din blogg, men den ville liksom ikke ta imot – så da skriver jeg her istedet)

Leave a Reply

