more vests…?

12 Nov

on my way to the knit cafe at DogA on tuesday this week i made a quick stop at husfliden – and ended up bringing this home:

a pattern booklet and yarn to knit

either this:

lilla-vest-2.jpg

or this:

lilla-vest-1.jpg

 

the yarn polar is a new release from raumagarn (equals double vamsegarn) and is to be knit on needles 10 mm – so this should be a quick knit! now i just need the needles…

6 Responses to “more vests…?”

  1. nunnun November 12, 2006 at 2:26 pm #

    Jeg liker den med flettene på best! Liker bloggen din forresten, lagt til i bloglines nå🙂 Flotte bilder!

  2. Gimpelise November 12, 2006 at 2:31 pm #

    Så mykje fint du lager og skal lage. *nikke*
    Koselig blogg du har. :o)

  3. Lena November 12, 2006 at 10:22 pm #

    Mye fint på bloggen din! Vestene var flotte begge to, men likte den nederste best! Blir spennende å se hva du velger…:-)

  4. Felisi November 13, 2006 at 1:17 pm #

    Kjempefin blogg du har laget, med mange flotte ting! Her kommer jeg nok tilbake. :o)

    Stemmer på den nederste vesten jeg og!

  5. Trinemor November 13, 2006 at 3:19 pm #

    Hei igjen. Håper det er ok at jeg linker til deg. Var så mye fint her🙂

  6. Sidsel December 27, 2006 at 3:14 pm #

    Innom å titter her jeg…Koselig blogg..*nikke*
    Polargarnet kjøpte jeg også en stund før jul,men nådde ikke å strikke noe FØR julen. Blir rart å strikke på pnr.10 da,men “lyt no prøv” *fnise* Lykke til med dine flotte prosjekter..Nyydelig det merinogarnet også :o)

Leave a Reply

